Długopis Parker Urban Premium Pomarańczowy CT T2016 w pudełku drewnianym Wenge Single Turkus






Nowe spojrzenie na klasyczne produkty z linii Urban Premium. Transformacje to produkt w odświeżonej, nowej odsłonie. Efektowny Parker Urban Premium przenosi tradycję marki Parker na nowe terytoria. Najbardziej dynamiczny design wśród produktów marki Parker. Dynamiczny design i szeroki zakres wykończeń stworzonych dopełni Twój indywidualny styl. Jest to linia produktów przygotowanych specjalnie z myślą o tych osobach, które pragną wyraźnie zaznaczyć swój indywidualny styl. Parker Urban nadaje każdemu słowu szczególnego znaczenia.
Nr katalogowy | 1931627_W1T |
---|---|
Seria | Urban Premium |
Wykończenie | CT |
Styl | ekstrawagancki |
Kolor korpusu | inny |
Materiał stalówki | stal |
Slim | nie |
Edycja | seryjna |
W zestawie | Pudełko prezentowe, produkt piśmienniczy Parker, nabój startowy, książeczka gwarancyjna |

Częste pytania / FAQ
Czy wysyłka jest darmowa lub wliczona w koszt produktu?
Czy jest możliwa wysyłka za granice kraju?
Czy jest możliwa płatność kartą w sklepie?
Czy sklep oferuje produkty marki Parker przeznaczone dla dzieci w wieku szkolnym?
Na jaki okres udzielana jest gwarancja na produkty i co obejmuje?
Co oznacza literka F przy opisie stalówki?
Co oznaczają literki F i M przy wkładach do długopisów?
Co oznaczają literki F i M przy wkładach do piór kulkowych?
Jakie występują szerokości linii pisania stalówek do piór wiecznych?
Czym się różni pióro kulkowe od pióra wiecznego?
Czym różnią się pióra wieczne Parker z wyższej półki cenowej od najtańszych?
Z jakiego materiału są wykonane pudełka do produktów (do pojedynczych i do zestawów prezentowych)?
Czy w cenę produktu Parker wliczona jest cena za pudełko?
Czy każdy produkt piśmienniczy zapakowany jest w pudełko firmowe?
Czy oprócz pudełek na stronie internetowej, występują inne do wyboru, np. drewniane?
Czym należy sugerować się przy wyborze pióra wiecznego?
Czy jest możliwość zamówienia pióra wiecznego z inną stalówką niż standard Piór Parker czyli rozmiar F?
Z jakiego materiału są wykonane stalówki? Czy materiał ma wpływ na jakość pisania piórem wiecznym?
W jaki sposób dobrać odpowiednią część przednią do pióra Parker w przypadku jej uszkodzenia? Gdzie szukać informacji o modelu posiadanego pióra?
Czy wszystkie produkty Parker, które są dostępne na stronie internetowej Parkersklep są dostępne również w sklepie stacjonarnym od ręki?
W których modelach piór wiecznych Parker można korzystać z tłoczka?
Czy atrament w kolorze niebieskim różni się od koloru niebieskiego zmywalnego?
Czym należy zmywać atrament zmywalny?
W jaki sposób należy konserwować pióra wieczne?
Czy podczas pisania piórem wiecznym o określonym kolorze naboju, jest możliwość zmiany na inny kolor ?
Czy podczas pisania piórem wiecznym Parker z użyciem tłoczka, jest możliwość zmiany kolorów atramentu?
Czym różnią się wkłady do długopisów Quinkflow od żelowych?
Czy na samym produkcie Parker znajdziemy informację dotyczącą modelu?
Czy w ofercie firmy Parker występują modele piór wiecznych, które mają zakręcaną skuwkę? Jeżeli tak, to jakie?
Jak długo trwa usługa grawerowania w sklepie stacjonarnym?
Jak długo trwa realizacja zamówienia z usługą grawerowania produktów Parker?
W którym miejscu na produkcie znajduje się grawerunek i ile można użyć znaków?
W którym miejscu przymocowana jest tabliczka z dedykacją, w przypadku zestawu prezentowego lub pojedynczego produktu?
Co to jest tabliczka? Z jakiego materiału jest wykonana?
Jaką metodą wykonywany jest grawerunek?
Czy grawerować możemy wszystkie produkty Parker?
Czy klient ma możliwość poza tekstem wygrawerować logo lub grafikę na produkcie czy tabliczce?
W jaki sposób klient może przesłać tekst i logo do wykonania grawerunku na danym produkcie czy na tabliczce?
Czy jest możliwość złożenia zamówienia na produkt z usługą grawerowania na wysyłkę z płatnością za pobraniem?
Czy jest możliwość złożenia zamówienia telefonicznie na produkt z usługą grawerowania?
Czy koszt usługi grawerunku jest uzależniony od ilości znaków?
Gdzie znajduje się sklep stacjonarny? Jak do nas dojechać?
Czy mamy aktywny kupon Groupon? Czy można skorzystać z kodu na naszej stronie internetowej?
Jak długo trwa realizacja zamówienia w naszym sklepie?
Czy można uzyskać rabat na produkty?
Czy do zrobienia zakupów w Parkersklepie niezbędne jest założenie konta?
Czy jest możliwość złożenia zamówienia telefonicznie?
W jakiej formie jest możliwe złożenie zamówienia?
Czy jest możliwość wystawienia faktury VAT?
Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT na podstawie paragonu?
W przypadku chęci otrzymania faktury za złożone zamówienie, w jakiej formie będzie ona wysłana?
Czy jest możliwość dostosowania terminu realizacji do złożonego zamówienia?
Czy nasz sklep stacjonarny jest otwarty również w sobotę?
Czy jest możliwy zakup lub odbiór zamówienia w innych godzinach niż 9-17?
Co w przypadku kiedy nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?
Czy jest możliwość zrezygnowania z zamówienia po jego złożeniu?
Czy jest możliwość dokonania zmian w zamówieniu, które zostało już złożone? W jaki sposób można tego dokonać?
Tak, nasz klient otrzymuje mailowe potwierdzeniem wysyłki wraz z numerem listu przewozowego.
Przesyłka jest dodatkowo płatna. Szczegóły znajdziecie Państwo na naszej stronie, w dziale Dostawa.
Nie realizujemy wysyłek poza granice Polski. W innym przypadku proponujemy zamówienie produktu do kogoś z rodziny lub znajomych mieszkających w Polsce, którzy następnie prześlą paczkę za granicę.
Tak, jest możliwość płatności kartą w naszym sklepie.
Nie, firma Parker nie posiada modeli piór wiecznych skierowanych wyłącznie dla osób leworęcznych. Natomiast serwis Parkera, na specjalne zamówienie, realizuje wymianę stalówek, które są lekko skośne pod kątem 15 stopni (stalówki typu Ro). Modele piór wiecznych, które posiadają wymienialne stalówki na skośne to Sonnet i Duofold. Proces wymiany trwa około miesiąca.
Dzieciom w wieku szkolnym najczęściej proponujemy najprostsze i najlżejsze modele piór wiecznych tj. modele z linii Parker Jotter i Vector.
Parker udziela standardowo gwarancji na okres 24 miesięcy. Szczegóły gwarancji dostępne są w poniższym linku: http://www.parkersklep.pl/gw_parker.pdf
Jest to szerokość linii pisania. Szerokość w rozmiarze „F” jest określona jako linia cienko pisząca. Jest to standardowa wielkość stalówki w produktach Parker.
Literki „F” i „M” są to oznaczenia szerokości linii pisania wkładów do długopisów. Linia pisania w rozmiarze „F” jest określona jako cienko pisząca i ma rozmiar ok. 0,8 mm. Natomiast linia pisania w rozmiarze „M” jest określona jako grubiej pisząca i ma rozmiar ok. 1,0 mm.
Literki „F” i „M” są to oznaczenia szerokości linii pisania wkładów do piór kulkowych. Linia pisania w rozmiarze „F” jest określona jako cienko pisząca i ma rozmiar 0,5 mm. Natomiast linia pisania w rozmiarze „M” jest określona jako grubiej pisząca i ma rozmiar 0,7 mm.
Standardowo w sprzedaży wszystkie pióra marki Parker posiadają stalówki w rozmiarze „F”. Inne rozmiary stalówek, jakie pasują do piór wiecznych Parker mają rozmiar EF (bardzo cienko pisząca), M (średnio grubo pisząca), B (grubo pisząca). W przypadku zainteresowania innym rozmiarem stalówki, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy ze sklepem. Inne rozmiary stalówek niż F są pod zamówienie a czas wymiany wynosi minimalnie jeden miesiąc.
Różnice pomiędzy piórem kulkowym a wiecznym są duże. Jeżeli chodzi o wygląd zewnętrzny, przy zamkniętych piórach, produkty nie różnią się niczym (oba posiadają skuwkę). Główna różnica leży w części przedniej po zdjęciu skuwki. Pióra wieczne Parker posiadają stalówkę w kształcie grotu strzały, w której znajduje się rowek, przez który przepływa atrament z tłoczka lub naboju umieszczonego w środku pióra. Pióra kulkowe Parker, posiadają wkład i końcówkę zbliżoną wyglądem do końcówki długopisu. Pasują do nich wymienne wkłady zakończone malutką kuleczką (wkłady do piór kulkowych są nieco dłuższe od długopisowych). Pióro kulkowe to kompromis pomiędzy piórem wiecznym a długopisem, jest zatem bezpieczniejsze niż pióro wieczne jeżeli chodzi o rozmazywanie tekstu przez osoby nieobyte z pisaniem piórem wiecznym Parker.
Głównymi różnicami są: materiał i precyzja wykonania produktu (korpus, skuwka i wykończenia), wygląd stalówki oraz materiał wykonania stalówki.
Pudełka firmowe Parker wykonane są z twardej tektury. Produkty z linii Sonnet, Premier, Duofold posiadają wzmocnione pudełka wytrzymałością przypominające drewno.
Tak, w cenę produktu jest wliczona cena za pudełko, które jest standardowo dołączane przez producenta oryginalnie.
Tak, każdy produkt marki Parker jest zapakowany w firmowe pudełko.
Nie, Parker nie posiada w swojej ofercie pudełek drewnianych. Wszystkie pudełka prezentowe, jakie posiada Parker, prezentujemy na naszej stronie internetowej.
Należy zadać sobie kilka pytań: Czy chcemy zakupić klasyczne, nowoczesne czy ekstrawaganckie pióro? Jakie jest przeznaczenie naszego nabytku? Jak często będziemy używać pióra (np. tylko do podpisów czy codziennego pisania)? Z jakiego materiału powinno być wykonane pióro czy ma być drobne/nie drobne? Jaki mamy przeznaczony budżet na zakup?
Inne rozmiary stalówek są pod zamówienie specjalne a czas wymiany wynosi minimalnie jeden miesiąc.
Materiał, z którego wykonane są stalówki Parker zależy od linii produktu: Modele: Parker Jotter, Vector, IM i Urban – stal nierdzewna wysokiej jakości Modele: Parker Sonnet Original – stal nierdzewna wysokiej jakości platerowana metalem szlachetnym Modele: Parker Sonnet, Premier i Duofold – złoto (18k), platerowane rodem lub palladem. Opinie naszych klientów wskazują, że stalówkami wykonanymi ze złota pisze się bardziej miękko.
Każdy model pióra Parker posiada inną część przednią ze stalówką. Jeżeli nie znają Państwo nazwy posiadanego modelu pióra, prosimy o przesłanie do nas e-mailowo zdjęcia lub zapraszamy do naszego sklepu z piórem a postaramy się je zidentyfikować.
W naszym salonie posiadamy znaczną większość produktów dostępnych z całej oferty firmy Parker. Przed zakupem zachęcamy do kontaktu z naszym sklepem w celu potwierdzenia dostępności określonego produktu.
Korzystanie z tłoczka jest możliwe we wszystkich modelach piór wiecznych Parker. Tłoczek można używać wymiennie z nabojami. Tłoczek dołączony jest bez dodatkowych kosztów do następujących modeli piór Parker: Sonnet Original, Sonnet, Premier i Duofold.
Nie ma różnicy w kolorze obu atramentów.
Do wymazywania atramentu na używa się wymazywaczy-zmazików do piór, dostępnych w sklepach papierniczych.
Najlepszy sposobem na dokładne wyczyszczenie stalówki jest umieszczenie uprzednio wykręconej całej sekcji przedniej w szklance z wodą i pozostawienie na kilka godzin aż do całkowitego rozpuszczenia atramentu w kanalikach stalówki. Inną metodą jest użycie tłoczka. Umieszczamy go w sekcji przedniej, zanurzamy stalówkę w wodzie i używając tłoczka nabieramy wody (tak samo jak nabiera się atrament). Następnie usuwamy wodę za pomocą tłoczka a czynność powtarzamy co najmniej kilkukrotnie. Po wyczyszczeniu, stalówkę pozostawiamy na około godzinę aż do całkowitego wyschnięcia.
Jest taka możliwość, natomiast należy pamiętać aby przed wymianą przepłukać wodą całą część przednią w wodzie. Jest to ważna kwestia, żeby nie doszło do zmieszania kolorów podczas pisania.
Analogicznie jak przy wymianie naboju przed zmianą koloru należy dokładnie przepłukać tłoczek oraz część przednią letnią wodą.
Różnica pomiędzy wkładami zwykłymi a żelowymi leży w konsystencji samego wkładu. Żelowy bardziej przypomina cienkopis.
Taką informację znajdziemy najczęściej na białej obwolucie nałożonej na pudełko od produktu.
W ofercie produktów firmy Parker występuje jeden model piór wiecznych z zakręcaną skuwką i jest to model Parker Duofold.
Grawerunek jest dodatkowo płatny. Koszt jednostkowy wykonania usługi grawerowania na produkcie wynosi 39 zł, natomiast koszt tabliczki z grawerem wynosi 59 zł.
Grawerujemy na miejscu od ręki. Grawerowanie jednego produktu trwa około 5 minut.
W przypadku zakupu produktu z odbiorem osobistym, grawerujemy na miejscu w naszym salonie. Natomiast w przypadku zamówienia produktu na wysyłkę, grawerujemy po zaksięgowaniu środków na naszym koncie. Wtedy czas realizacji wynosi 1-2 dni robocze plus czas dostawy.
Na produktach, na których możliwe jest wykonanie grawerunku znakujemy następujące miejsca do wyboru: korpus, skuwka i korona. Proponujemy grawerunek w maksymalnie dwóch linijkach na produkcie oraz zgodnie z zasadą: im mniej, tym ładniej i przejrzyściej.
Tabliczka z dedykacją mocowana jest w środku wieczka pudełka jeżeli w pudełku występuje wieczko lub przyklejana na ściankę pudełka jeżeli w pudełku nie ma wieczka.
Tabliczka jest to samoprzylepny laminat grawerski, który wykonany jest z tworzywa. Tabliczki występują w kolorze złotym i srebrnym - do wyboru przy składaniu zamówienia.
Grawerunek wykonujemy metodą laserową.
Niestety nie jest to możliwe. Grawerować możemy wszystkie modele Parker, którą mają podstawę do wykonania usługi czyli są wykonane ze stali lub mosiądzu i pokryte różnego koloru gładkim lakierem (bez tekstur na powierzchni). Przy każdym produkcie Parker nadającym się do grawerowania znajdziecie Państwo odpowiednią ikonkę oraz możliwość dodania graweru.
Tak, jest możliwość wygrawerowania dodatkowo logo lub grafiki na produkcie/ tabliczce.
Jeżeli grawerujemy jedynie tekst, najprostszą i najszybszą formą realizacji takiego zamówienia jest wykonanie wizualizacji na naszej stronie Parkersklep (opcja dostępna przy konkretnym produkcie). Zamówienie na produkt Parker z grawerem możecie Państwo złożyć również mailowo. Prosimy w takiej sytuacji o podanie: tekstu do grawerowania, czcionki (ewentualnie wielkości) oraz rozmieszczenia tekstu ( jego wyrównania). Jeżeli chcieliby Państwo wygrawerować logo lub wybraną grafikę, prosimy o przysłanie pliku graficznego w e-mailu. Plik musi być wykonany w grafice wektorowej lub w wysokiej rozdzielczości czarno-białym formacie JPG.
Niestety, nie ma takiej możliwości. W przypadku produktu grawerowanego Parker, jest on nieodwracalnie personalizowany, dlatego nie ma możliwości wysyłki za pobraniem.
Niestety, nie ma takiej możliwości. W przypadku produktu grawerowanego Parker, zawsze wysyłamy wizualizację do akceptacji na Państwa adres mailowy.
Kwota za usługę jest stała i nie zależy od ilości znaków. Cena graweru dotyczy jednego miejsca (np. skuwa lub korpus) na jednym produkcie.
Nasz sklep stacjonarny znajduje się tylko w Warszawie. Inne miasta obsługujemy z pomocą kurierów oraz Poczty Polskiej.
Nasz sklep stacjonarny znajduje się w Warszawa (dzielnica Dolny Mokotów) przy ulicy Kierbedzia 4, w budynku Agpol. Dojechać do nas można zarówno samochodem (zapraszamy do zakładki kontakt – lokalizacja naszego sklepu na mapce), jak i komunikacją miejską (najbliżej autobusy: 107 i 119).
Informację dotyczącą oferty naszych produktów przez portal Groupon prosimy o skonsultowanie ze sklepem telefonicznie lub e-mailowo. Oferty zamieszczamy cyklicznie.
Termin realizacji zamówień jest uzależniony od kilku czynników: formy płatności, sposobu dostawy, dostępności produktów lub czy produkt jest grawerowany czy nie. Przykładowo, jeżeli produkt jest dostępny w naszym salonie i nie jest grawerowany, wysyłkę takiego zamówienia realizujemy w ciągu 24h (przy formie płatności za pobraniem lub online, bądź od zaksięgowania środków na naszym koncie w ciągu 24h).
Rabaty są ustalane indywidualnie. Są uzależnione od modeli produktów i zamawianej ilości.
Nie, na naszej stronie internetowej nie wymagamy założenia konta. Niezbędne jest jedynie prawidłowe wypełnienie formularza wysyłkowego.
Tak, jest możliwość złożenia zamówienia telefonicznie, pod warunkiem, że produkt nie jest grawerowany a zamówienie jest realizowane z następującą formą płatności: za pobraniem. W innych przypadkach wymagamy zakupów przez naszą stronę www.parkersklep lub poprzez kontakt e-mailem.
Zamówienie możemy złożyć na trzy sposoby: telefonicznie, poprzez naszą stronę internetową lub e-mailowo.
Tak, Parkersklep wystawia faktury VAT zarówno w sklepie stacjonarnym jak i internetowym. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT, prosimy o wypełnienie odpowiednich danych w koszyku lub podanie ich obsłudze sklepu stacjonarnego.
Tak, jest możliwość otrzymania faktury VAT na podstawie paragonu. Do wystawienia dokumentu niezbędny jest JEDYNIE oryginał paragonu.
Standardowo oryginał faktury w formie papierowej wysyłamy razem z zamówieniem w przesyłce. Na prośbę klienta możemy przesłać dokument drogą e-mailową lub listem poleconym.
Tak, jest możliwość dostosowania terminu realizacji do potrzeb klienta. W takich sytuacjach prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Dłużej pracujemy w okresie Świąt Bożego Narodzenia. Natomiast zamówienia internetowe przyjmujemy całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Zakupy w innych godzinach nie są możliwe. Na wyjątkową prośbę klienta, zamówienie, które jest już opłacone możemy pozostawić do odbioru w ochronie budynku.
W przypadku nie otrzymania e-mailowo potwierdzenia zamówienia, prosimy o sprawdzenie swojej poczty w folderze spam. W innym wypadku, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy ze sklepem w celu sprawdzenie poprawności wpisanego w formularz adresu e-mailowego.
Jeśli towar nie został jeszcze wysłany, zamówienie można anulować. W takiej sytuacji prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny ze sklepem. W przypadku już opłaconego zamówienia należność zostanie Państwu zwrócona na konto. Natomiast jeśli towar został już wysłany konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Jest możliwość dokonania zmian w zamówieniu do momentu wysyłki zamówienia. Zmian możecie Państwo dokonać przesyłając do nas e-mail lub kontaktując się z nami telefonicznie.
Formularz kontaktowy
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Podanie danch jest dobrowolne ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania lub żądania zaprzestania ich przetwarzania.
Administartorem danych jest Grupa Sterion Sp. z o.o., Kierbedzia 4, 00-728 Warszawa.